Ahad, 23 Januari 2011

Sahabat


assalamualaikum semua...


jumpa lagi di entry yang baru...hari ni aku nak citer pasal sahabat... sejak aku sekolah rendah aku tak pernah ade kawan yang ramai...persahabatan aku bermula ketika aku berumur 11 tahun... nama kawan baik aku ni Nurul Ain... dia la satu2 nya kawan rapat aku mase tu...semua rahsia aku ade pada die.. tapi sygnye,, persahabatan kami terputus selepas 3 tahun kami berkawan kerana ade salah faham skit.. sampai la hari ni.,. cuma, baru2 ni aku ade chat ngan die kat fb.dan nampaknye dh ok cuma tak serapat dulu lagi...:)


Lepas aku dah xkawan die, aku dapat kawan baru..namanye Nor Zayani.. die la kawan rapat aku dari Form 2 sampai la Form 5..banyak kenangan kiteorg bersama...kiteorg pantang berjumpa mesti akan bercerita sampai xsedar dh malam.. kebetulan rumah kiteorg dekat je..selang sebuah rumah.. tapi sekarang ni dh lost contact sebab masing2 dah bawa haluan sendiri.. tpi still ingat antara satu sama lain.. aku harap kalo ade kesempatan aku nak jumpa die.. :)


Then,ble aku form 6 aku dapat kawan baru lagi..tu la first time kawan rapat aku ramai skit.. hehehe.. diorg sgt memahami aku.. then diorg sporting sgt..aku syg diorg tanpa diorg hidup aku tak sehappy sekarang.. nama kawan2 aku tu, umie fahmiah, ayu izzati, Shelly dan nurafizah.. dengan diorg pun aku banyak kenangan..mcm benda nakal yang kiteorg buat..paling aku tak dapat lupa berkaraoke dan jalan2 beraye ngan diorg.. aku tak pernah rase happy mcm tu... :( tanpa diorg aku sunyi..


ayu, umie, fiza, aku

semoga hubungan persahabatan aku ngan diorg kekal..dan sampai sekarang aku masih berhubung ngan diorg... :)

bile aku masuk jew politeknik, aku dapat lagi kawan baru.. diorg pun sporting dan sangat2 memahami aku.. bile aku kat poli ni, kawan rapat aku makin ramai... happy sangat..hidup aku tak pernah seceria ini.. dari semester satu sampai sekarang kawan rapat aku ade 8 org...semua tu aku syg dan kalo boleh aku taknak kehilangan salah satu daripada diorang.. 

kawan sem 1

kawan sem 2

itu la kisah sahabat aku..nama diorg, ika samsuri,ayu, fatin, moon,mimi, dayah,iqa che yeop dan zana... aku harap persahabatan aku ngan kawan2 aku ni kekal selama-lamanya.. aku syg diorang sgt... to my lovely friends, tima kasih sebab sudi kawan ngan aku... :) muahhhh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan