Khamis, 20 Januari 2011

Aku.....

Assalamualaikum semua.....




untuk permulaan ni aku nak citer skit pasal gambar yang kat atas ni..hahaha ...sape lagi kalo bukan aku...

nama penuh aku farah wahidah binti ahmad shafie.. umur aku sekarang 19 tahun... patutnye 20 tapi sebab birthday aku lambat lagi, jadi anggap je la umur aku 19 erk? hehe... (perasan muda)

aku lahir pada tanggal 08 Ogos 1991..bulan kemerdekaan tu.. hihi.. aku lahir kat Hospital Besar Teluk Intan.. mmg org Teluk Intan.. Teluk Intan dengan aku mmg xdapat di pisahkan lagi... :)

Aku tadika mase umur aku 5 tahun macam budak2 yg lain jugak...hihi.. sampai la umur aku 6 tahun... bile umur aku 7 tahun, aku dh masuk sekolah yang betul2 sekolah..iaitu Sekolah Rendah Kebangsaan Sultan Abdul Aziz..aku sekolah kat sini selama 5 tahun....UPSR, aku ambik kat sekolah ni laa.. aku dapat 2A 3C jew..


lepas aku habis UPSR...dan disebabkan keputusan tak bape baik sangat,aku sambung pelajaran aku dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Abdul Aziz... sekolah menengah aku ni adik beradik ngan sekolah rendah aku...hahahaha... (aku agak jew).. aku sekolah kat sini lak, selama 5 tahun gak.. patutnye 4 tahun je, tapi sebab aku sambung Form 6 kat sini, so, jadi lah 5 tahun.. kat sekolah ni la aku ambik PMR ngan SPM.. huhuhu...  

nak tau keputusan aku??? alaa, malu lak.. hihi.. ok la, aku bg tau... jgn gelakkan erk? aku tak pandai org nye..
untuk PMR aku dapat 1A jew.. yg lain2 campur erk...hehehe..untuk SPM lak aku dapat 4B 4C... tu la kisah tentang zaman sekolah aku.. kini, aku pelajar Politeknik Sultan Idris Shah... Semester ketiga.. dalam Course Diploma Sains Kesetiausahaan...


hope aku dapat tamatkan pengajian aku untuk course yg aku paling minati ni tepat pada tempohnya.. :) doa dari orang2 teristimewa dalam hidup aku amat2 aku harapkan... 

my family 

my bff

my bff

my bff

thanks to all of u.. semoga diorang sentiasa berada di sisi aku tak kira susah atau senang.. love u all.. tak lupa jugak to my love... i love u all.... muahhhh....  :)

my love

tu saje entry untuk kali ni.. nak tau banyak lagi mengenai aku ngan hidup aku?? jumpa lagi di entry akan datang.. di kesempatan ni jugak aku nak ucapkan "selamat menyambut Thaipusum kepada semua".... :) 



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan