Sabtu, 26 Mac 2011

anniversary yg ke-3 =)

asalamualaikum semua... 


setelah beberapa entry aku yg lalu dipenuhi dengan contest2 jew.. sekarang aku nak buat entry pasal aku lak...hihihi... hari ni aku happy sgt...aku nak citer pasal buah hati aku jew...


setelah hampir tiga tahun aku kapel ngan die,, die dh semakin menunjukkan peningkatan yang begitu ketara... die baru beli kereta... kereta yg memudahkan die untuk kemana saje... die telah buktikan pada aku walaupun die bukan la seorang yang berharta tetapi die mampu untuk berdikari.. 


die punya semangat untuk berjaya yang tinggi... aku bertuah sangat memiliki die...
sempena anniversary kiteorg yg ketiga, die telah menghadiahkan aku seutas jam tangan kapel.. satu untuk die satu untuk aku.. happy nye tak terkate sbb aku mmg nak sangat jam tu... kat bawah aku ade lampirkan sebagai tontonan.. semoga perhubungan kiteorg akan berjalan dengan lancar walaupun ade halangan dari pihak mak aku.. tpi aku percaya, dengan segala dugaan yg kiteorg dh tempoh, pasti kebahagian akan bersama kiteorg akhirnya nnt..doakan erk.. aminnn... tu je untuk hari ni... sygggg korang ..kalo ade yg terbaru aku update erk.. :) muah 23..




 ni la gambar nye.. comel x??

thnk u sygggg....


untuk HAZIQ BIN ABDULLAH .....

tima kasih syg kerana telah membahagiakan sy.. bukan wang ringgit yang menjadi pilihan sy, tpi keikhlasan awk telah membuatkan sy berasa bertuah kerana memiliki awk..semoga cinta awk untuk sy xkn pernah berubah... :)  love u darling.... muah23...

kat bawah ni jugak aku lampirkan beberapa keping gambar aku dan die... :)  

ni la my baby aku...

we love

farziq selamanya...

.....sEkIaN....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan